GARANTIE & REPARATIES

Servicebalie

Bij Zwerfkei streven we ernaar om u een zo hoog mogelijke kwaliteit en service te bieden. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met een door u gekocht product dan adviseren wij om contact op te nemen met onze serviceafdeling.
U kunt gerust langskomen bij de servicebalie in de winkel tijdens openingstijden of de serviceafdeling telefonisch bereiken op 0348-421648 (voorkeuze nummer 2) of per e-mail via .

Let op!: Vergeet u niet om uw gegevens, een (kopie van) de originele factuur en een beschrijving van de klacht mee te sturen. Bij webbestellingen wordt de factuur altijd meegestuurd.

Kijkt u ook eens bij onze veel gestelde vragen. Hier vindt u misschien al een antwoord op uw vraag.

Servicebalie

Garantietermijn

Onze producten hebben een garantie die kan variëren van een jaar tot "levenslang", waarmee de garantie voor de normale levensduur van het product wordt gegeven. Deze levensduur hangt ondermeer af van de intensiteit van het gebruik en het aantal jaren waarin het materiaal goed hoort te blijven.

Indien uw product een mankement vertoont dat mogelijk onder de garantie valt, verzoeken wij u om met het artikel en de originele aankoopbon langs te komen. Wilt u het defecte artikel liever opsturen? Neem dan eerst contact op met de serviceafdeling. Beschadigingen die zijn voortgekomen uit slijtage, oneigenlijk gebruik of reparaties uitgevoerd door derden geven geen recht op garantie.

Reparatie binnen de garantie

Een reparatie, die binnen de garantie valt, is kosteloos. Zwerfkei volgt hierbij de garantievoorwaarden van de fabrikant. De garantietermijn is bij normaal gebruik 2 jaar voor productie- en materiaalfouten. Indien uw product een mankement vertoont dat mogelijk onder de garantie valt, verzoeken wij u om met het artikel en de originele aankoopbon langs te komen. Het is niet mogelijk om een product, dat elders is gekocht, te laten repareren bij Zwerfkei.

Let op!: Vergeet u niet om uw gegevens, een (kopie van) de originele factuur en een beschrijving van de klacht mee te sturen. Bij webbestellingen wordt de factuur altijd meegestuurd. Screenshots vormen geen geldige factuur.

Reparatie buiten de garantie

Niet alle reparaties vallen binnen onze garantievoorwaarden en het recht van garantie. Dit is het geval als het product na 2 jaar écht kapot is en/of het product kapot is als gevolg van beschadigingen, die zijn voortgekomen uit slijtage, oneigenlijk gebruik of reparaties uitgevoerd door derden. Dat willen we graag oplossen met u. Neemt u in dat geval contact met ons op, zodat we kunnen kijken of er een oplossing mogelijk is.

Verzendkosten reparatie

In geval van garantie zijn de kosten voor het opsturen van een defect artikel voor de rekening van Zwerfkei. Neem contact op met de serviceafdeling als u een defect artikel (gekocht in de winkel) retour wilt sturen. Wanneer wij uw gerepareerde of vervangende product klaar hebben liggen, en deze valt onder de garantieregeling, dan versturen wij u kosteloos het gerepareerde of vervangende product terug. Indien er geen sprake is van garantie zullen wij verzendkosten in rekening brengen.

Kosten reparatie

Het is voor ons helaas niet altijd mogelijk de kosten van de reparatie direct te specificeren (alleen als het direct duidelijk is dat uw klacht volledig onder garantie valt). Indien het product eerst beoordeeld dient te worden door de desbetreffende fabrikant, dan krijgen wij vaak na beoordeling pas de specifieke hoogte van de reparatiekosten in beeld. Op aanvraag kunnen wij ook eerst een prijsopgave van de reparatie laten doen. Hieraan zijn bijna altijd kosten aan verbonden, omdat de fabrikant het product vaak eerst moet zien om een oordeel te kunnen vellen. Voordat wij een prijsopgave laten doen, proberen wij in overleg een indicatie van de hoogte van de kosten te geven. Mochten er zich (onverwachte) veranderingen optreden in de hoogte van de reparatiekosten dan laten wij u dat zo snel mogelijk weten.

Status reparatie

Op het moment dat uw reparatie is ingenomen, houden wij u op de hoogte via e-mail en/of sms. In de meeste gevallen duurt het repareren niet langer dan twee weken. Mocht de reparatie langer duren dan 2 weken, dan nemen we contact met u op.Zodra de reparatie klaar is, krijgt u direct automatisch bericht.

Defect bij levering webshop

Als u een probleem heeft met een ontvangen artikel kunt u dit terugsturen naar Zwerfkei. Meld uw retour aan via de Zwerfkei retourpagina.

Contact met de serviceafdeling

Voor vragen kunt u mailen naar of bellen naar 0348-421648. Of kom langs in de winkel om direct uw klacht voor te leggen.

HEEFT U VRAGEN?

Zwerfkei Outdoor & Travel Centre Woerden
Bel ons op

0348-421648

OPENINGSTIJDEN


Webshop
Vandaag besteld, dinsdag in huis*

Winkel openingstijden en adres

Openingstijden deze week:
Ma 13:00 - 18:00 uur
Di 09:00 - 18:00 uur
Wo 09:00 - 18:00 uur
Do 09:00 - 21:00 uur
Vr 09:00 - 21:00 uur
Za 09:00 - 17:00 uur
Zo 11:00 - 17:00 uur

Volgende week:
Ma 13:00 - 18:00 uur
Di 09:00 - 18:00 uur
Wo 09:00 - 18:00 uur
Do 09:00 - 21:00 uur
Vr 09:00 - 21:00 uur
Za 09:00 - 17:00 uur
Zo gesloten

Jaap Bijzerweg 10
3446 CR Woerden
info@zwerfkei.nl
0348-421648

DAAROM ZWERFKEI

  • Ruim 3500m2 avontuur in Woerden!
  • Meer dan 30 jaar ervaring!
  • Centraal gelegen in Nederland en in het Groene Hart.
  • Gratis verzending (vanaf €30,-) en gratis retour.
  • Online bestellen, retourneren in de winkel.
  • Vandaag besteld, dinsdag in huis*
  • Sinds 2008 een officieel:
  • Zwerfkei is aangesloten bij Webshop Keurmerk
 
0 artikelen in vergelijking
Er zijn nog geen artikelen toegevoegd om te vergelijken. Klik op het icoon bij de artikelen.
0 recent bezochte artikelen
Er zijn nog geen recent bekeken artikelen
Een buitengewone outdoorervaring, dat bereikt Zwerfkei met cookies
INSTELLEN
MELDING SLUITEN